fredag 7 januari 2011

Det kantrar åt sheltiens håll...




Mig närstående personer och vovvar har klagat över att det mestadels handlar om och visas bara sheltie. Ja, ja! Det har sina rutiga orsaker och randiga skäl. Eller för att tala klarspråk. Svart är svårt att fota. Pudlar är svåra att fota! Vi ska inte ha fler pudelvalpar. Så var det med det. Mira syns åtminstone på fotona - de gånger hon kommer med på dem - men jag ska då rakt inte påstå att hon är lättfotad - i betydelsen lätt att fota. Och det är ju faktiskt hon som förhoppningsvis ska föra släktet och kenneln vidare. Och sist men inte minst - valpar är ju så gulliga! Men jag lovar - jag avgudar mina små pudlar lika mycket som någonsin förr. Nu har jag två gosedjur och en hund. Hoppas det blir fler hundar snart!

Inga kommentarer: